Чоповицька громада
Житомирська область, Коростенський район

Захист прав споживача

Дата: 08.02.2024 16:20
Кількість переглядів: 75

Фото без опису

Купили нову побутову техніку, а вона працює неналежно? В такому випадку, керуючись нормами Закону України «Про захист прав споживачів» (статті 7 і у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків товару, споживач в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право звернутися до продавця або виробника з письмовою заявою, до якої додається копія чека та технічного паспорта або документа, що його замінює, з позначкою про дату продажу, і вимагати за своїм вибором:

  • пропорційного зменшення ціни;
  • безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;
  • відшкодування витрат на усунення недоліків товару.

  У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов'язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:

  • розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;
  • вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.

  При цьому, звертаємо увагу, що істотний недолік – недолік, який робить неможливим чи недопустимим використання товару відповідно до його цільового призначення, виник з вини виробника (продавця, виконавця), після його усунення проявляється знову з незалежних від споживача причин і при цьому наділений хоча б однією з нижченаведених ознак:

  • він взагалі не може бути усунутий;
  • його усунення потребує понад чотирнадцять календарних днів;
  • він робить товар суттєво іншим, ніж передбачено договором.

  Недоліки товару мають бути усунуті протягом 14 днів з дати його пред'явлення або за згодою сторін в інший строк. Зазначаємо, що при виконанні гарантійного ремонту, гарантійний строк товару збільшується на час перебування товару в ремонті.

  Нагадуємо, якщо ваші права як споживача порушено і суб’єкт господарювання відмовляється задовольнити справедливі вимоги відповідно до чинного законодавства про захист прав споживачів – звертайтесь до територіальних органів Держпродспоживслужби. Також споживачі можуть захистити свої права в судовому порядку відповідно до статті 22 Закону України «Про захист прав споживачів».

 

Коростенське районне управління Головного управління Держпродспоживслужби в Житомирській області


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь