Чоповицька громада
Житомирська область, Коростенський район

Корисна інформація щодо звернення громадян

Дата: 17.05.2023 15:52
Кількість переглядів: 107

    Порядок розгляду звернень громадян у Головному управлінні Держпродспоживслужби в Житомирській області визначений Законом України «Про звернення громадян» та Інструкцією з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 р. № 348.

      Згідно з положеннями вказаних законодавчих актів передбачено, що звернення можуть бути усними чи письмовими.

      Письмове звернення:

• надсилається поштою або передається громадянином особисто чи через уповноважену ним особу, повноваження якої оформлені відповідно до вимог законодавства;

• надіслається з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення):  udss.ol@ukr.net,  g.upr@zt-dpss.gov.uaskargi-zhitomir@ukr.net

 

      Усне звернення викладається громадянином:

• на особистому прийомі згідно Графіка особистого прийому громадян керівництвом Головного управління Держпродспоживслужби в Житомирській області та керівниками його територіальних структурних підрозділів;

 • за допомогою засобів телефонного зв'язку через визначений телефон «гарячої лінії»: (0412)43-18-42, (0412) 43-89-84,  044-364-77-80, 050-230-04-28;

     Вимоги до звернення визначені ст. 5 Закону України «Про звернення громадян»:

• У зверненні зазначаються прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладається суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.

• Письмове звернення має бути надруковано або написано від руки чітко, підписано заявником (групою заявників) із зазначенням дати.

 • В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв'язку з ним.

Звернення, оформлене без дотримання зазначених вимог, повертається заявнику з відповідними роз’ясненнями. Усні звернення, які надійшли за допомогою засобів телефонного зв’язку без надання громадянами відомостей відповідно до вимог статті 5 Закону України «Про звернення громадян», вважаються анонімними та не підлягають розгляду.

 

Зразки для заповнення заяв щодо порушення прав споживачів та претензій до фізичних осіб - підприємців можна побачити в Коростенському районному управлінні головного управління Держпродспоживслужби в Житомирській області за адресою: м. Малин, вул. Степана Бандери, 112 та за посиланням:https://zt-dpss.gov.ua/zvernennya-gromadyan/kontaktna-informaciya-dlya-nadsilannya-zvernen/


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь