Корисна інформація щодо звернення громадян
Порядок розгляду звернень громадян у Головному управлінні Держпродспоживслужби в Житомирській області визначений Законом України «Про звернення громадян» та Інструкцією з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 р. № 348.
Згідно з положеннями вказаних законодавчих актів передбачено, що звернення можуть бути усними чи письмовими.
Письмове звернення:
• надсилається поштою або передається громадянином особисто чи через уповноважену ним особу, повноваження якої оформлені відповідно до вимог законодавства;
• надіслається з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення): udss.ol@ukr.net, g.upr@zt-dpss.gov.ua, skargi-zhitomir@ukr.net
Усне звернення викладається громадянином:
• на особистому прийомі згідно Графіка особистого прийому громадян керівництвом Головного управління Держпродспоживслужби в Житомирській області та керівниками його територіальних структурних підрозділів;
• за допомогою засобів телефонного зв'язку через визначений телефон «гарячої лінії»: (0412)43-18-42, (0412) 43-89-84, 044-364-77-80, 050-230-04-28;
Вимоги до звернення визначені ст. 5 Закону України «Про звернення громадян»:
• У зверненні зазначаються прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладається суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.
• Письмове звернення має бути надруковано або написано від руки чітко, підписано заявником (групою заявників) із зазначенням дати.
• В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв'язку з ним.
Звернення, оформлене без дотримання зазначених вимог, повертається заявнику з відповідними роз’ясненнями. Усні звернення, які надійшли за допомогою засобів телефонного зв’язку без надання громадянами відомостей відповідно до вимог статті 5 Закону України «Про звернення громадян», вважаються анонімними та не підлягають розгляду.
Зразки для заповнення заяв щодо порушення прав споживачів та претензій до фізичних осіб - підприємців можна побачити в Коростенському районному управлінні головного управління Держпродспоживслужби в Житомирській області за адресою: м. Малин, вул. Степана Бандери, 112 та за посиланням:https://zt-dpss.gov.ua/zvernennya-gromadyan/kontaktna-informaciya-dlya-nadsilannya-zvernen/