Чоповицька громада
Житомирська область, Коростенський район

Велике будівництво на Житомирщині: САД інформує про коригування проєкту реконструкції автомобільної дороги М-06

Дата: 18.10.2021 16:27
Кількість переглядів: 278

Фото без опису

Службою автомобільних доріг у Житомирській області оприлюднено заяву про наміри щодо коригування проєкту реконструкції автомобільної дороги М-06 Київ – Чоп (на Будапешт через Львів, Мукачеве, Ужгород) на ділянці км 129,6 – км 151,73, що здійснюється в рамках програми Президента України «Велике будівництво».

 

1. Інвестор (замовник): Служба автомобільних доріг у Житомирській області. Юридична адреса: 10014, м. Житомир, вул. Покровська, 16.

 

2. Місце розташування об’єкта: Житомирська область.

 

3. Характеристика діяльності (об’єкта): Реконструкція автомобільної дороги М-06 Київ – Чоп (на Будапешт через Львів, Мукачеве, Ужгород) на ділянці км 129,6 –  км 151,73, Житомирська область. Коригування.

 

Екологічний клас об’єкту – І (згідно з п. 4.4 ГБН В.2.3-218-007:2012). Планована діяльність не належить до видів діяльності, що становлять підвищену екологічну небезпеку у відповідності до статті 3 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”.

 

Технічні та технологічні дані:

 

Категорія дороги – І-б;

Довжина ділянки а/д – 22,442 км;

Розрахункова швидкість – 110 км/год.;

Існуюча інтенсивність руху – 7790-10120 авт./добу;

Перспективна інтенсивність руху – 13730-17310 авт./добу;

Кількість смуг руху – 4;

Ширина проїзної частини – 3,75 м;

Мінімальні радіуси вертикальних кривих:

 

  • випуклих – 11000 м;
  • увігнутих – 6424 м;
  • оозрахункове навантаження на вісь статичне – 130 кН;
  • клас навантаження – А15, НК100.

 

4. Соціально-економічна необхідність планованої діяльності:

 

Реконструкція ділянки автомобільної дороги позитивно вплине на:

 

– зменшення забруднення довкілля;

– поліпшення транспортної інфраструктури;

– збільшення пропускної здатності для забезпечення місцевих і транзитних пасажиро- та вантажоперевезень;

– удосконалення мережі місцевих транспортних зв’язків;

– підвищення рівнів екологічної безпеки шляхом забезпечення експлуатаційних якостей автомобільної дороги сучасного рівня та оптимальної швидкості  дорожнього руху;

– підвищення швидкості, безпеки та комфортабельності дорожнього руху.

 

5. Потреба в ресурсах при реконструкції і експлуатації: 

 

Земельних: постійне користування в межах існуючої смуги відводу в середньому 65 м.

 

Сировинних:

 

  • Цементобетон – 132434,47 м3;
  • а/б дрібнозернистий – 4530,15 т;
  • а/б крупнозернистий – 470,32 т;
  • ЩМА – 7412,08 т;
  • Щебінь – 16288,39 м3;
  • Пісок – 181039,58 м3;
  • Металеві конструкції – 3245,63 т;
  • Арматура – 102,19 т;
  • Залізобетон – 92,97 м3.

 

Енергетичних (паливо, електроенергія, тепло): стаціонарне.

 

Водних: міська мережа водопостачання.

 

Трудових: спеціалізовані дорожньо-будівельні бригади.

 

Обсяги ресурсів для реконструкції будуть визначені на завершальному етапі проєктування.

 

6. Транспортне забезпечення (при реконструкції та експлуатації об’єкта): доставка персоналу, будівельних матеріалів та конструкцій здійснюється по існуючій автомобільній дорозі.

 

7. Екологічні та інші обмеження планованої діяльності за варіантами: у проєкті будуть враховані екологічні, санітарно-гігієнічні, протипожежні, містобудівельні й територіальні обмеження згідно з діючими нормативними документами.

 

8. Необхідна еколого-інженерна підготовка і захист території за варіантами: будуть прийматися, базуючись на результатах техніко-економічних, інженерно-геологічних та топографо-геодезичних вишукувань, а також на результатах оцінки впливів на навколишнє середовище (ОВНС).

 

9. Можливі впливи планованої діяльності (при реконструкції та експлуатації) на навколишнє середовище: 

 

клімат і мікроклімат: не передбачається;

 

повітряне середовище: забруднення викидами відпрацьованих газів двигунів автомобілів, пилу, шумове навантаження; приведення параметрів автомобільної дороги до нормативних забезпечує рівномірний рух транспорту із сталю швидкістю, що сприяє зменшенню витрати палива транспортними засобами та зменшенню викидів забруднюючих речовин;

 

водне середовище: не передбачається;

 

ґрунт: забруднення твердими частками від зносу автомобільних шин та покриття автодороги, хімічне забруднення від викидів автотранспорту, забруднення побутовими відходами (сміттям) та хімічними елементами, що входять до складу протиожеледних матеріалів;

 

рослинний і тваринний світ, заповідні об’єкти: вирубка дерев – 690 шт.;

 

навколишнє соціальне середовище (населення): тимчасові незручності при проведенні робіт з реконструкції;

 

навколишнє техногенне середовище: у разі необхідності буде передбачено перевлаштування та захист комунікацій.

 

10. Відходи виробництва і можливість їх повторного використання, утилізації, знешкодження або безпечного захоронення:

 

– будівельне сміття, побутові відходи, деревина тощо – утилізація або вивезення на полігони (звалища) твердих промислових та побутових відходів;

 

– відходи металу – переробка або повторне використання.

 

11. Обсяг виконання ОВНС: згідно з ДБН А.2.2-1-2003 «Склад і зміст матеріалів оцінки впливів на навколишнє середовище (ОВНС) при проєктуванні і будівництві підприємств, будинків і споруд» та ГБН.В.2.3-218-007:2012 «Екологічні вимоги до автомобільних доріг. Проєктування».

 

12. Участь громадськості: ознайомитися з матеріалами проекту ОВНС та надати пропозиції можливо за адресою:

 

– Замовника: Служба автомобільних доріг у Житомирській області, 10014, м. Житомир, вул. Покровська, 16. Телефон: +38 (0412) 47-05-43. Факс: +38 (0412) 47-05-35. E-mail: des_zhitomir@ukravtodor.gov.ua

 

– Генерального проєктувальника: Державне підприємство – Український державний інститут з проєктування об’єктів дорожнього господарства «Укрдіпродор» (ДП «Укрдіпродор»).

 

Поштова і електронна адреса: 03037, м. Київ, Повітрофлотський пр-кт, 39/1, тел. (044) 206-64-30, e-mail: okt@diprdoror.com

 

Нагадаємо, що цьогоріч у рамках президентської програми «Велике будівництво» здійснюється ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-21 Виступовичі – Житомир – Могилів-Подільський, що з’єднує північну та південну частини області.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь