Електронний кабінет роботодавця
«У прагненні зробити послуги служби зайнятості максимально доступними та комфортними для клієнтів, в державній службою зайнятості працює сучасний сервіс «Електронний кабінет роботодавця», який зорієнтований на скорочення витрат часу для відвідування центру зайнятості та підвищення рівня комфорту під час взаємодії роботодавців зі службою зайнятості», - повідомляє директор Малинської міської філії Житомирського обласного центру зайнятості Михайло Противень.
Завдяки «Електронному кабінету» роботодавець має можливість подати звіт за формою № 3-ПН «Інформація про попит на робочу силу (вакансії)», з уточненням інформації в онлайн-режимі у державної служби зайнятості та подальшим завантаженням фахівцем служби зайнятості в базу ЄІАС. Також він має змогу переглянути стан укомплектування заявлених вакансій, історію направлень центром зайнятості шукачів роботи, виконання договорів на громадські та інші роботи тимчасового характеру.
Крім того, електронним кабінетом передбачена можливість переглядати надані звіти за формами: 4-ПН «Інформація про заплановане масове вивільнення працівників у зв’язку із змінами в організації виробництва і праці», 1-ПА «Інформація про кількість працевлаштованих громадян суб’єктами господарювання, які надають послуги з посередництва у працевлаштуванні та здійснюють наймання працівників для подальшого виконання ними роботи в Україні в інших роботодавців» та тематику семінарів для роботодавців.
Для створення власного «Електронного кабінету» на сайті Державної служби зайнятості http://www.dcz.gov.ua. роботодавцю необхідно зареєструватися самостійно або звернутися до фахівців Малинської міської філії Житомирського обласного центру зайнятості, які допоможуть сформувати логін і пароль, та отримати доступ до електронних послуг.
Ми знаходимося за адресою м. Малин вул. Шевченка 1,а т. 5-37-41, 5-12-21