Чоповицька громада
Житомирська область, Коростенський район

Оприлюднення звіту по реалізації Стратегії розвитку

Дата: 13.03.2020 10:10
Кількість переглядів: 1176

ЗВІТ

про стан реалізації Стратегії розвитку Чоповицької

селищної об’єднаної територіальної громади до 2027 року

за 2019 рік

 

        Стратегія розвитку Чоповицької селищної ОТГ до 2027 року затверджена  рішенням 32 сесії Чоповицької  селищної ради  сьомого скликання від 20 лютого  2019 року № 395.

        Підводимо підсумки стану реалізації Стратегії за 2019 рік.

        Стратегією було визначено 3 основні стратегічні цілі:

        А – Розвиток людського потенціалу

        Б – Сталий економічний розвиток

        В – Підвищення якості та рівня життя  населення.

        Кожна із цих цілей реалізується  через операційні цілі, завдання та технічні завдання (конкретні програми і заходи).

 

Стратегічна ціль А-Розвиток людського потенціалу

 

        Для реалізації цієї стратегічної цілі були напрацьовані операційні цілі:

ОЦ-А.1. Сприяння діяльності та співпраця з громадськими організаціями;

ОЦ-А.2. Залучення населення до активної участі в житті громади;

ОЦ-А.3. Підвищення поінформованості населення;

ОЦ-А-4. Підвищення згуртованості населення.

 

ОЦ-А.1. СПРИЯННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ТА СПІВПРАЦЯ

З ГРОМАДСЬКИМИ  ОРГАНІЗАЦІЯМИ

Завдання А.1.1. Налагодження співпраці з ГО, що діють на території  ОТГ.

Аналіз реалізації технічних завдань.

А.1.1.1. Меморандум про співпрацю.

         На території  Чоповицької  селищної ОТГ зареєстровано та діють 2 громадські організації: Футбольний клуб «Сокіл» та  «Центр самореалізації «Добра справа» (Фещенко М.). З цими організаціями є тісна співпраця, але у 2019 році Меморандум не підписано.

 

А.1.1.2. Фінансова підтримка діяльності ГО.

         Чоповицька селищна рада сприяє діяльності ФК «Сокіл» та через селищну програму розвитку фізичної культури і спорту надавала фінансову підтримку. У 2019 році  із селищного бюджету було виділено 8 тис.грн для  оплати внесків  клубу за участь у чемпіонаті та кубку Малинського району.

 

А.1.1.3. Поширення інформації про діяльність ГО.

         Чоповицька селищна рада сприяє поширенню інформації  про діяльність

Громадських організацій  на своєму офіційному веб-сайті.

 

2

         Громадська організація «Центр самореалізації «Добра справа» брала участь  у програмі «Активні громадяни» від Британської ради в Україні. Проект «Спортивна  нація», партнерами  якого була ГО «Центр самореалізації «Добра справа», отримав  грант: фінансування у сумі 14,5 тис.грн. За ці кошти придбано 3 байдарки.       Про це була інформація на сайті селищної ради  24.10.2019.

         21.11.2019 на сайті інформували про візит  Чоповицького селищного голови  Михайла Філоненка та голови ГО Михайла Фещенка до Британської ради  в Україні.

 

Завдання  А.1.2. Сприяння створенню громадських організацій.

А.1.2.1. Сприяння створенню ГО  учасників бойових дій.

        Учасники бойових дій, що проживають на території громади,  ще не виявили бажання об’єднатися в громадську організацію. Чоповицька селищна рада готова надати консультативну і практичну допомогу у разі потреби.

 

А.1.2.2. Сприяння створенню молодіжної ГО в ОТГ.

        Розпорядженням  селищного голови  у січні 2019 року  утворено Молодіжну раду при  Чоповицькому селищному голові. Молодіжна рада є  постійно діючим консультативно-дорадчим  органом з питань  реалізації молодіжної політики у громаді. Представники Молодіжної ради активно брали участь у  роботі над Стратегією розвитку, генерували ідеї і долучалися до їх виконання. За ініціативи Молодіжної ради була облаштована  WI-FI зона біля Центру культури та дозвілля. Провели  екологічну акцію «Чисте довкілля» по очищенню  пляжу. На основі  членів Молодіжної ради була сформована команда Чоповицької громади, яка взяла участь  у Спартакіаді  серед колективів  фізичної культури  сіл, селища та ОТГ Малинського району і зайняла ІІІ місце.

 

ОЦ-А.2. ЗАЛУЧЕННЯ НАСЕЛЕННЯ ДО АКТИВНОЇ

УЧАСТІ В ЖИТТІ ГРОМАДИ

Завдання А.2.1. Залучення населення до масових заходів.

А.2.1.1. Організація та проведення масових заходів для населення ОТГ.

         Протягом  2019 року  проведено ряд культурно-масових заходів, серед яких:

- Свято жінок (у населених пунктах громади);

- Мітинги до Дня Перемоги;

- День громади ( вже традиційно на Трійцю);

- День молоді;

- Свято Івана  Купала;

- День Державного Прапора та День незалежності України;

- Свято чорнобривця і картоплі (с.Пристанційне);

- заходи до Дня людей похилого віку;

- День урожаю (с.Йосипівка);

3

- День захисника  України та відкриття  пам’ятного знака Героям Небесної Сотні (с.Йосипівка);

- День пам’яті жертв голодоморів;

- День Святого Миколая;

- Новорічні вітання;

- проводяться Дні села у населених пунктах громади.

        До  організації та проведення масових заходів активно стали долучатися бібліотеки. 

        У трудових колективах  відзначаються професійні  свята: День медичного працівника, День рятівника, День вихователя і дошкільних працівників, День працівників лісу,  День працівників освіти, День працівників культури, День бібліотекаря, День місцевого самоврядування та  інше.

        Ще потрібно працювати  над планом  спортивних заходів у громаді адже є  стадіон, є у ліцеї спортивні зали, є майданчик вуличних тренажерів. Маємо  використати наявну базу для проведення заходів щодо популяризації здорового способу життя.

 

А.2.1.2. Проведення  відкритих зустрічей   у населених пунктах громади.

        З метою  налагодження взаємодії  влади і громадян, донесення  до населення інформації  про діяльність селищної ради, про стан справ  та перспективи організовано та проведено  протягом липня-серпня-вересня 2019 року  у населених пунктах об’єднаної  територіальної громади  відкриті зустрічі, в яких взяли участь  Чоповицький селищний голова, в.о. старости,  депутати та працівники селищної ради, головний лікар КНП «ЧСЦПМСД».

 Був розроблений графік  відкритих зустрічей, повідомлені громадяни про час та місце проведення.  Такі заходи корисні як для  влади, так і для громадян, бо є інструментом  прямого діалогу і вирішення ряду питань.

 

Завдання А.2.2. Залучення громадян до вирішення питань, до управління.

А.2.2.1. Робота з громадським активом.

        У своїй діяльності селищна рада постійно спирається  на активних громадян, на тих, хто не байдужий, хто має авторитет серед населення  і прагне підтримати розвиток громади, бере участь у громадському житті.

        Активних мешканців громади залучаємо до роботи в  комісіях. Наприклад: адміністративну комісію очолює Мойсієнко М.М., Комітет з моніторингу  Стратегії  очолює Барановський І.М., до складу комісії по розробці місцевої символіки входили Перегуда В.П. та Ходаківський В.П.

        Всі найважливіші питання  громади узгоджуються із депутатським корпусом.

 

А. 2.2.2. Конкурс громадських ініціатив.

        Громадська ініціатива – це письмова пропозиція про розгляд будь-якого питання, віднесеного  до відання селищної ради.  Така пропозиція супроводжується  описом ідеї, графічними зображеннями, ескізами та іншими

4

матеріалами. Проводиться конкурс, відбираються  найцікавіші ідеї і забезпечується їх реалізація.  У 2019 році такого конкурсу не проводилося.

 

А.2.2.3. Запровадження бюджету участі.

        Бюджет участі – це демократичний процес, який дає можливість мешканцям громади  подати  проект, пов’язаний з покращенням  життя в ОТГ, взяти участь у конкурсі, перемогти у голосуванні  та спостерігати  за реалізацією.  Проекти-переможці реалізуються за  кошти селищного бюджету.

У 2019 році такого конкурсу не проводилося.

 

ОЦ-А.3. ПІДВИЩЕННЯ ПОІНФОРМОВАНОСТІ НАСЕЛЕННЯ

Завдання  А.3.1. Встановлення  інформаційних стендів.

А.3.1.1. Встановлення інформаційних стендів.

        З метою  налагодження регулярних комунікацій з громадськістю, підвищення рівня  поінформованості  населення потрібно встановити  сучасні інформаційні стенди у  приміщеннях старостатів. Їх макет ще не розроблено  і стенди не виготовлені. За задумом ці стенди -  джерело інформації  про діяльність  селищної ради, про життя громади, про прийняті  важливі рішення.

 

А.3.2. Виготовлення  друкованої  інформаційної продукції.

А.3.2.1. Видання інформаційного бюлетеню  та буклету про громаду.

        Друкована продукція має виготовлятися на професійній основі, а це потребує кошти.

        За результатами виконання бюджету за І півріччя 2020 року повернемося до цього питання.

 

Завдання  А.3.3.Активізація використання інтернет-ресурсу.

А.3.3.1. Активізація  наповнення офіційного  веб-сайту Чоповицької селищної ради.

        Чоповицька селищна рада  має свою  офіційну  веб-сторінку у мережі Інтернет. На сайті висвітлюється тільки офіційна інформація. У рубриці «Новини» повідомляється про події чи заходи, які відбулися у громаді.  Не завжди  інформація  виноситься на сайт. Наповнюваність  сайту  бажає бути кращою.

 

А.3.3.2. Долучатися до обговорення  у Фейсбуці  на сторінці «Почуто в Чоповичах».

        Долучаємося до обговорення питань, які  є актуальними для  селищної ради і громади, висловлюємо свою позицію. Але не завжди обговорення є коректним  і  висвітлює об’єктивно процеси.

 

 

 

 

5

 

ОЦ-А.4. ПІДВИЩЕННЯ ЗГУРТОВАНОСТІ НАСЕЛЕННЯ.

Завдання  А.4.1. Брендування громади.

А.4.1.1. Брендування громади.

        Ідентифікатором будь-якої громади є  офіційна символіка (герб, прапор), яка базується  на історичних моментах. Розробкою місцевої символіки займалася  Геральдична палата «Олекса  Руденко і Компаньйони».   Рішенням 39 сесії Чоповицької селищної ради  7 скликання  від 16.10.2019 № 507 «Про затвердження офіційної символіки Чоповицької  селищної об’єднаної  територіальної громади» затверджено  герб і прапор  Чоповицької громади.

        У перспективі  на порядку денному  буде питання  розробки бренду  і бренд-буку. Бренд – це графічний  символ, який  сприяє  пізнаваності громади в регіоні  та Україні. Бренд-бук – це пакет друкованої  та сувенірної продукції, що вміщує графічну, штрифтову та кольорову символіку громади. У 2019 році було виготовлено  пробний варіант бренд-буку: пакет, чашка, ручка, календар, блокнот  із символікою Чоповицької ОТГ. Вручено сувенірну продукцію директору Британської Ради в Україні Сайману Вільямсу.

 

Завдання  А.4.2. Проведення культурно-масових заходів.

А.4.2.1. Проведення Дня громади.

        День громади – це вже традиційне свято, яке  відзначається на Трійцю. У 2019 році святкували 16 червня.  До участі у  заході залучається  багато мешканців, колективи підприємств та організацій, що сприяє згуртованості громади.

 

А.4.2.2. Конкурс «Таланти нашої громади».

        Цей конкурс також став доброю традицією і проводиться щорічно. У 2019 році він відбувся 12 квітня. Було кілька номінацій, але  кількість учасників невелика. Над популяризацією цього заходу потрібно попрацювати.

 

 

Стратегічна ціль Б – Сталий економічний розвиток

 

ОЦ-Б.1. СТВОРЕННЯ СПРИЯТЛИВОГО ІНВЕСТИЦІЙНОГО КЛІМАТУ.

Завдання  Б.1.1. Створення іміджу привабливої громади.

Б.1.1.1. Проведення інвентаризації  та оформлення  комунальної нерухомості.

        Відділ ЖКГ, благоустрою та архітектури виконавчого комітету селищної ради формує Реєстр об’єктів комунальної власності по всіх населених пунктах, які входять до складу громади.

        У 2018 році ОТГ передані  землі за межами  населених пунктів, на які  вже  зареєстровано право  комунальної власності.

 

6

        Також  визначено Перелік  об’єктів комунального нерухомого майна, які можуть  бути передані  в оренду. Такий Перелік  щорічно затверджується  виконавчим комітетом  селищної ради і оприлюднюється на сайті селищної ради. У 2019 році був укладений договір оренди  на  нежитлову будівлю  за адресою: вул.Соборна,1,  смт Чоповичі  з ТОВ « МІНІМАЛ-МЕД» для розміщення  закладу охорони  здоров’я.  Ремонт приміщення закінчується  і невдовзі  буде відкрито  стоматологічний центр.

 

Б.1.1.2. Виготовлення інвестиційного паспорта громади.

        Сьогодення вимагає професійного підходу до  роботи  потенційними інвесторами. На сьогодні недостатньо мати  інвестиційно привабливі об’єкти. Важливо показати переваги  ведення бізнесу  саме  в нашій громаді.  Інвестиційний паспорт має відповідати  сучасним вимогам і нести  максимум корисної інформації для інвестора.

        У 2019 році  інвестиційний паспорт громади не розробляли.

 

Б.1.1.3. Виготовлення містобудівної документації.

        Містобудівна документація на  місцевому рівні – це генеральний план населеного пункту. У складі генерального плану може розроблятися  план зонування території (визначення умов та обмежень використання  території для  містобудівних потреб у межах визначених зон).

        Чоповицька селищна рада виділила 1,8 млн. грн для  виготовлення містобудівної документації  для всіх 14 населених пунктів громади.  У 2019 році відбувся тендер  на виготовлення генеральних планів населених пунктів громади. Переможцем визнано ТОВ «КОМПАНІЯ ГЕОНІКС» (м.Київ). Восени розпочато підготовчий етап  виготовлення ген.плані.  Проведено топографічне знімання території. Отримано перший звіт від ТОВ «КОМПАНІЯ ГЕОНІКС» про виконані роботи.

        У 2020 році роботи мають бути завершені.

 

Завдання  Б.1.2. Стимулювання залучення інвестицій у громаду.

Б.1.2.1. Розробити систему пільг і преференцій для  інвесторів.

        Пільги і преференції селищної ради  повинні бути чітко унормовані  чинним  законодавством.  У 2019 році не розробляли  стимулюючих пільг  для інвесторів. 

        На рівні держави  створюються у 2020 році умови, сприятливі для  ведення бізнесу, та  умови сприятливого  інвестиційного клімату. Можливо у ІІ півріччі 2020 року повернемося до цього  технічного завдання, оскільки зміняться  зовнішні чинники.

 

ОЦ-Б.2. ЛЕГАЛІЗАЦІЯ  ТІНЬОВОГО СЕКТОРУ ЕКОНОМІКИ.

Завдання  Б.2.1. Заходи з роботодавцями по детінізації.

 

 

7

Б.2.1.1. Введення в штат інспектора з праці.

        У 2017 році статтю 34 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» доповнено частиною  третьою, відповідно до  якої, селищна рада (в ОТГ) надано повноваження  здійснення  на відповідних територіях контролю за додержанням  законодавства про працю та зайнятість населення, накладення штрафів за порушення законодавства про працю та зайнятість  населення у порядку, встановленому законодавством. Фактично, ці  функції мав виконувати інспектор з праці селищної ради, але не було розроблено цього самого порядку.

        У травні 2019 р. Апеляційний суд м.Києва  визнав нечинною постанову КМУ від 26.04.2017  № 295 «Деякі питання  реалізації статті 259  Кодексу законів про працю України та статті 34 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні». Оскільки основною  проблемою була відсутність  Порядку, то Кабінет Міністрів України  прийняв постанову КМУ  від 21 серпня 2019р. № 823 «Деякі питання  здійснення державного нагляду та контролю за додержанням законодавства про працю», якою затвердив два порядки.

        У 2019 році посади інспектора з праці у штаті селищної ради не було.

 

Б.2.1.2. Ефективна співпраця з контролюючими органами.

        Для забезпечення виконання своїх завдань, функцій  і повноважень Чоповицька селищна рада налагодила співпрацю з Малинським управлінням ГУ ДФС у Житомирській області. Це звірки нарахування та сплати місцевих податків.

 

Завдання  Б.2.2. Проведення роз’яснювальної роботи  з населенням.

Б.2.2.1. Інформаційно-просвітницька робота з населенням.

        Це проведення роз’яснювальної роботи з населенням щодо легального працевлаштування, виплати легальної (не у конвертах) заробітної плати. Цій роботі сприяє Малинська міська філія  Житомирського обласного центру зайнятості, яка провела у 2019 році ряд заходів на території  Чоповицької громади.

        Переваги офіційного працевлаштування роз’яснюються населенню  працівником  Сервісного центру Головного управління Пенсійного фонду України в Житомирській області.

        Питання офіційного працевлаштування  та легалізації  заробітної плати Чоповицький селищний голова  піднімає постійно  на зустрічах із підприємцями, роботодавцями. Але  найтяжче – це змінити свідомість людей.

 

ОЦ-Б.3. ОПТИМІЗАЦІЯ БЮДЖЕТНИХ ВИТРАТ.

Завдання  Б.3.1. Скорочення витрат на комунальні заклади громади.

Б.3.1.1. Проведення оптимізації мережі закладів культури.

        Проведено оптимізацію закладів культури. З дозволу Міністерства культури України  закрито та виведено з базової мережі 4 заклади: Липлянський сільський клуб, Крушниківський сільський клуб, Шевченківський

 

8

сільський клуб, Пристанційна  сільська бібліотека. У  2019 році із базової мережі  виведено Пристанційний  сільський клуб.

        Створено та затверджено нову базову мережу закладів культури Чоповицької селищної ради. Утворено 2 комунальні заклади (юридичні особи):

- «Чоповицька  публічна бібліотека» (на базі селищної бібліотеки для дорослих) з такими структурними підрозділами: Чоповицька  селищна бібліотека для дітей, Новобратська сільська бібліотека, Йосипівська сільська бібліотека, Липлянська сільська бібліотека, Шевченківська сільська бібліотека;

- «Центр культури і дозвілля» (на базі Чоповицького селищного будинку культури) зі структурними підрозділами: Барвінківський сільський будинок культури, Йосипівський сільський  будинок культури, Гутянський сільський клуб, Кутищенський сільський клуб.

 

Б.3.1.2. Проведення термосанації будинку культури.

        Термосанація Чоповицького БКбуло одним із пріоритетних завдань, яке потребувало закріплення значного фінансового ресурсу.

        Але у силу об’єктивних  причин  будівництво дитячого садочка перенесено на 2020 рік,  а значить  термосанація  БК автоматично відтерміновується.

 

Б.3.1.3.  Проведення термосанації Чоповицького ліцею.

        Це пріоритетний проект, який потребує закріплення фінансів, на  2021 рік.

 

Завдання  Б.3.2. Організація ефективного використання місцевого бюджету

Б.3.2.1.  Планування, ефективне використання та контроль видатків  селищного бюджету.

Планування видатків бюджету здійснюється на основі макропоказників економічного і соціального розвитку України на відповідні роки, показників доходної частини бюджету та з урахуванням проведення реформ у відповідних галузях. Протягом 2019 року відбувалось  забезпечення стабільності, результативності, стійкості та збалансованості селищного бюджету, ефективне використання бюджетних коштів в умовах обмеженості бюджетних ресурсів. Фінансування видатків селищного бюджету, селищних програм здійснювалось в рамках жорсткої економії бюджетних коштів. В цих умовах визначальним стало підвищення ефективності видатків, що відбулося на основі їх пріоритетності та оцінки ступеня досягнення очікуваних результатів.

Б.3.2.2. Реалізація угод соціально-економічного партнерства.

        Соціально-економічне співробітництво – це  система взаємовідносин між селищною радою та підприємствами, організаціями, установами, спрямованих на  вирішення  соціально-економічних питань  територіальної громади. Підписання угод про співробітництво є однією із форм  співробітництва територіальних громад. Для забезпечення  якісних  послуг населенню селищна рада  взаємодіє з державними та комунальними установами інших громад.

 

9

        Є угода про співробітництво  з  Головним управлінням  Пенсійного фонду України  в Житомирській області і у Чоповичах відкрито  Сервісний центр, який крім консультативної роботи  здійснює також прийом громадян по оформленню  пенсій.

        З метою забезпечення  прав дітей з особливими освітніми потребами віком від 2 до 18 років на здобуття дошкільної та загальної середньої освіти, надання психолого-педагогічних, корекційно-розвиткових послуг підписано договір з Комунальною установою «Інклюзивно-ресурсний центр» Малинської районної ради.

        Для забезпечення збереження  архівних документів є співпраця  з  Комунальною установою «Трудовий архів» Малинської районної ради. Щороку селищна рада виділяє кошти на співфінансування Трудового архіву за обслуговування ( видачі довідок, інше) мешканців громади.

        Підписана Угода про соціальне партнерство  з Малинською  міською філією Житомирського обласного центру зайнятості. Предметом цієї Угоди є  спільна узгоджена діяльність, запровадження  сучасних методів професійної орієнтації  для підвищення  конкурентоспроможності на ринку праці  малоконкурентних осіб.

        Також з Малинською міською філією Житомирського обласного центру зайнятості підписано Угоду про співпрацю. Метою Угоди є  сприяння  у реалізації прав громадян на працю, оперативний добір працівників, комплексне вирішення завдань, пов’язаних  з регулюванням  зайнятості та  трудової міграції.

        Підписана  Угода про реалізацію державної політики зайнятості  на території  Чоповицької  селищної ради (ОТГ) та  Малинською міською філією Житомирського обласного центру зайнятості. Предмет Угоди – спільна діяльність  по сприянню  створення нових робочих місць на території  селищної ради.

 

ОЦ-Б.4.  СТВОРЕННЯ БІЗНЕС-КЛІМАТУ В ГРОМАДІ. 

Завдання  Б.4.1. Створення умов для співпраці бізнесу і влади.

Б.4.1.1. Відкритий діалог «Влада – бізнес».

         Заходи, спрямовані на партнерську співпрацю з представниками бізнесу,  організовуються з ініціативи селищної ради. Такий захід був у 2018 році.  До Дня підприємця 3 вересня 2019 року  відбулася зустріч Чоповицького селищного голови Михайла Філоненка з підприємцями, які провадять свою діяльність на території  об’єднаної територіальної громади.

         Для спілкування був обраний новий формат, який дозволяє зрозуміти, що  влада і бізнес – це партнери і їх взаємовідносини є запорукою  успіху розвитку  громади в цілому.      Зустріч проходила  у форматі активного спілкування, толерантної дискусії і взаєморозуміння. Мова йшла про  селищний бюджет, про статті його наповнення та  витрат, про особливості роботи в умовах децентралізації, про місцеві податки і збори. Селищний голова  роз’яснив позицію  місцевої влади. Підприємці окреслили коло своїх болючих проблем.

10

         Діалог завершився  напрацюванням  плану врегулювання  актуальних питань, які піднімали бізнесмени.

 

Б.4.1.2. Створення спілки підприємців.

         Спілка підприємців – це громадська організація,  яка створюється на добровільних засадах. У 2019 році   така спілка не створена.

 

Завдання  Б.4.2. Створенння інструментів  підтримки  і розвитку малого і середнього підприємництва в громаді.

Б.4.2.1. Проведення тренінгів для населення  задля підвищення бізнес-активності.

        Такі тренінги проводить Малинська міська філія Житомирського обласного центру зайнятості.  Станом на 30.12.2019 чисельність безробітних громадян, що проживають на території  Чоповицької селищної ОТГ,  становила 50 осіб. Протягом 2019 року за сприяння служби зайнятості працевлаштовано 44 особи з числа незайнятих громадян, 8 безробітних проходили професійне  навчання на замовлення роботодавців. У 2019 р. такі тренінги не проводилися із-зі відсутності фінансування.

 

Б.4.2.2.  Організація облаштування  торгівельних майданчиків, ринків, місць  виносної торгівлі для місцевих виробників.

        У 2019 році  підприємства до селищної ради по цьому питанню не зверталися.

 

Б.4.2.3.  Впровадження заходів  з презентації та промоції послуг малого і середнього  бізнесу в рамках  громади та  за її межами.

        ____

 

Стратегічна ціль В. Підвищення  якості та рівня життя  населення

 

ОЦ-В.1. ЗАХИСТ ДОВКІЛЛЯ.

Завдання  В.1.1. Формування еко-культури населення.

В.1.1.1. Проведення еко-фестів.

         Два роки підряд наші заклади загальної  середньої освіти  беруть участь  у екологічному конкурсі, організованому за підтримки  Народного депутата України. 

         У 2019 році масштабний захід у центрі  селища  провели учнівсько-педагогічний колектив  Чоповицької гімназії.

 

В.1.1.2. Проведення  конкурсу еко-ідей.

         У 2019 р. конкурс не проводився.

 

11

Завдання  В.1.2. Створення сприятливого природного середовища.

В.1.2.1. Ліквідація стихійних сміттєзвалищ.

         Постійно здійснюється робота по благоустрою, у тому числі і по ліквідації стихійних звалищ сміття. У березні-квітні  щороку проводяться  Місячники  благоустрою  на території  Чоповицької селищної ОТГ.

 

В.1.2.2. Організація збору та сортування ТПВ.

         Активно дане питання вивчається. Знайомилися з досвідом організації вивезення сміття у  Станишівській ОТГ Житомирської області. 

        Знайомилися під час робочої поїздки з організацію  збору та вивезення твердих побутових відходів у м.Іллінці Вінницької області.

        Питання вивчається.

 

 

ОЦ-В.2. РОЗВИТОК СОЦІАЛЬНОЇ СФЕРИ.

Завдання  В.2.1. Створення та розвиток  комунальних закладів соціально-культурної сфери

В.2.1.1. Розвиток  КНП «ЧЦПМСД». 

         У результаті державної реформи первинної ланки  медицини у липні 2018 року рішенням сесії Чоповицької селищної ради утворено  Комунальне некомерційне підприємство «Чоповицький селищний центр первинної медико-санітарної допомоги».  Штатами заклад укомплектований. Працює 4 сімейні лікарі. Завдання – зробити КНП сучасним медичним закладом, з високим рівнем надання медичних послуг та належними умовами праці персоналу.

         За 2019 рік фінансова підтримка КНП з різних бюджетів склала більше 1,3 млн.грн.

        Опалювальний сезон 2019-2020 років  Чоповицький селищний центр первинної медико-санітарної допомоги розпочав з новим сучасним котлом, кошти на придбання  та встановлення якого  в сумі 205 тис.грн були виділені із селищного бюджету. Тепер у приміщенні закладу тепло та затишно.

        На початку січня 2020 року  колектив КНП перейшов у іншу будівлю, в якій закінчився поточний ремонт. Тут у кабінетах замінено старі вікна на сучасні енергозберігаючі, пофарбовані стіни, зроблено підвісні  стелі, проведено покриття підлоги лінолеумом, замінено систему енергоживлення, оновлено системи водопостачання та водовідведення. Облаштовано два кабінети для денного стаціонару. Всього на поточний ремонт використано 585 тис.грн: 480 тис.грн – це  субвенція з обласного бюджету та 105 тис.грн виділено Чоповицькою селищною радою.  

       Нещодавно КНП отримало  новий автомобіль «Renault Duster» для  поліпшення  медичного обслуговування  сільського населення.

        Придбані нові аналізатори сечі.

 

 

 

12

 

В.2.1.2. Відкриття дитячого садочка.

        Протягом 2019-2020 р.р. реалізується проект «Ремонт незавершеного  будівництва під  дитячий садочок по вул. Соборній, смт Чоповичі Малинського району Житомирської області». Загальна вартість реалізації проекту становить  близько 14 млн.грн ( кошти ДФРР та співфінансуваня з  селищного бюджету). У рамках даного проекту буде побудовано та введено в експлуатацію  до  кінця 2020 року  дитячий садочок  на 80 місць, 4 групи вихованців.  Це буде сучасний об’єкт, в якому передбачено всі  вимоги до  дошкільного навчального закладу  (доступність, енергоефективність, модернове оформлення, дизайн). У цокольній частині приміщення передбачено  харчоблок, пральня, допоміжні кімнати, кладові. На І та ІІ поверхах будуть спальні  та ігрові кімнати, актова зала. Всі кімнати матимуть  сучасний вигляд,  комфортні меблі, все необхідне для відпочинку та розвитку дитини. На подвір’ї дитячого садочка будуть навіси, зона юних натуралістів, спортивно-ігрова зона.

 

Завдання  В.2.2. Розвиток позашкільної освіти.

В.2.2.1. Створення Центру культури і дозвілля.

        У 2019 році створено Комунальний заклад «Центр культури і дозвілля» Чоповицької селищної ради, який має  структурні підрозділи: 2 сільські будинки культури та 2 сільські клуби. Директор Центру культури і дозвілля – Фещенко Дарина. На території громади немає  позашкільних закладів освіти, які б сприяли  розвитку та реалізації талантів дітей.  Тому  у новостворюваному закладі культури одним із пріоритетних напрямків  повинна бути  роботи з молоддю. Однак, у  2019 році гурткової роботи з молоддю не проводилося.

 

В.2.2.2. Активізація роботи спортивних секцій.

        Спортивні гуртки  працюють при  закладах освіти. У Чоповицькому ліцеї у 2018-2019 навчальному році  було 2 спортивні гуртки: з боксу та футболу. У поточному навчальному році є тільки гурток з боксу.  Юні спортсмени беруть участь  у змаганнях різного рівня і показують високі результати.  Сиченко Нікіта – призер зонального  Чемпіонату  України в м. Бориспіль, 2019р., Фонтаній Артем – чемпіон зонального  Чемпіонату  України в м. Бориспіль, 2019р., Булига  Тимофій – фіналіст чемпіонату  Житомирської області в м.Житомир, 2019р., Тимчак Максим – призер чемпіонату  Житомирської області в м.Житомир, 2019р.

        Активізації роботи спортивних секцій або відкриття нових у 2019 році не відбулося.

 

В.2.2.3. Розвиток  співробітництва територіальних громад.

        Це  технічне завдання передбачало розвиток  співробітництва територіальних громад у напрямку забезпечення  позашкільної  освіти.  У 2019 році із закладами позашкільної освіти  інших  територіальних громад  угоди не укладалися.

13

 

Завдання  В.2.3. Розширення соціальних послуг у громаді.

В.2.3.1. Соціальне таксі.

        Рішенням 31 сесії Чоповицької селищної ради  сьомого скликання від 21 грудня 2018 року № 363 утворено  службу  з  перевезення осіб з інвалідністю, які мають порушення опорно-рухового апарату, «Соціальне таксі». Дана Служба утворена при Комунальній установі  «Центр соціальних послуг» Чоповицької селищної ради. Затверджено відповідне Положення про неї.

        Наказом Міністерста соціальної  політики України від 23.05.2019 № 797 «Про забезпечення спеціально обладнаним  автомобілем для перевезення осіб з інвалідністю та дітей  з інвалідністю, які мають порушення  опорно-рухового апарату, виділено  спеціально обладнаний  автомобіль для  служби «Соціальне таксі», що при КУ «Центр соціальних послуг» Чоповицької селищної ради.

        6 вересня 2019 року спеціальне авто «FIAT DUCATO», 2019 року випуску, в урочистій обстановці був  переданий селищній раді.

        На  сьогодні спецавтотранспорт  використовується для перевезення осіб з інвалідністю та дітей з інвалідністю  до медичних установ, органів місцевого самоврядування,  органів виконавчої влади, до культурно-масових заходів, які проводяться в ОТГ та поза її межами, в межах Житомирської області.  Послуги  з перевезення  надаються по  заявці не частіше ніж 2 рази на місяць. Послуга безкоштовна. За  жовтень-грудень 2019 року послугою скористалися  5 осіб.

       

        ОЦ-В.3. РОЗВИТОК ІНФРАСТРУКТУРИ.

Завдання  В.3.1. Ремонт та відновлення дорожнього покриття.

В.3.1.1. Поточний середній ремонт  доріг  загального користування  місцевого значення ( вул.Соборна, смт Чоповичі).

        ____

 

В.3.1.2. Поточний середній ремонт  доріг  загального користування  місцевого значення ( вул.Малинська, с.Барвінки).

        У 2019 році проведено поточний середній  ремонт дорожнього  полотна протяжністю 2 км по  вул. Малинська села Барвінки.

 

В.3.1.3. Поточний ремонт дороги з грунтовим покриттям на відрізку «Крушники-Кутище».

                   Протягом 2019 року проводилося грейдерування  грунтової дороги, що сполучає села Кушники і Кутище.

 

В.3.1.4. Поточний ремонт вул.Центральна, с.Липляни.

        Заплановані роботи на 2020 рік.

 

Завдання  В.3.2. Проведення реконструкції  вуличного освітлення.

 

 

14

В.3.2.1. Реконструкція  вуличного освітлення  в смт Чоповичі (вулиці Соборна, Кантемирівська), с.Барвінки (вул.Заводська, провулок Лесі Українки), с.Липляни.

        У 2019 році виконано це технічне завдання.  У  смт Чоповичі по вулицях  Соборна і Кантемирівська  реконструйовано вуличне освітлення протяжністю 3 км 145 м, встановлено 44 світильники. На даний проект використано 476 тис.грн.

        У селі Барвінки освітлено вулицю Заводську та провулок  Гагаріна. Протяжність ліній становить 1 км 988 м, встановлено 26 світильників. Використано  332 тис.грн.

         Реконструйовано вуличне освітлення і у селі Липляни. Довжина ліній – 4км 450м, встановлено 60 світильників, загальна вартість проекту – 674 тис.грн.

       

 

Завдання  В.3.3. Покращення транспортного сполучення  між населеними пунктами громади.

В.3.3.1. Розробка пропозиції автобусних маршрутів.

                            ______

 

Завдання  В.3.4. Будівництво нових об’єктів благоустрою.

В.3.4.1. Будівництво спортивних майданчиків.

        У квітні 2019 року  облаштовано та відкрито  майданчик  вуличних спортивних тренажерів біля Чоповицького ліцею. Навколо майданчика встановлено огорожу.

 

В.3.4.2. Будівництво дитячих майданчиків.

        У 2019 році встановлені дитячі майданчики в центрі смт Чоповичі та с.Барвінки.

          Взагалі на території громади є дитячі ігрові майданчики в  селах Пристанційне, Тишів, Гутянське.

        У планах встановлення дитячих ігрових майданчиків у с. Йосипівка, с. Барвінки (мікрорайон льонозаводу), с.Липляни.

 

Завдання  В.3.5. Забезпечення шкіл швидкісним інтернетом.

В.3.5.1. Залучення провайдерів  та забезпечення  сіл ОТГ інтернетом.

        На території  громади проваджує свою діяльність інтернет-провайдер з надання послуг зв’язку   ТОВ «ВІАКОМ». У 2019 році Інтернет з’явився у с. Пристанційне.  Змонтували оптико-волоконну  лінію до с.Йосипівка. Тривають роботи по підведенню  інтернету до клієнтів.

 

 

ОЦ-В.4. Підвищення рівня безпеки в громаді.

Завдання  В.4.1. Встановлення зовнішнього відеоспостереження.

 

15

 

В.4.1.1. Облаштування системи відеоспостереження.

        У 2018 році на території смт Чоповичі та села Барвінки здійснено монтаж зовнішнього  відеоспостереження. У  найбільш людних місцях, на центральних вулицях, перехрестях розміщено 11 відеокамер. У 2019 році система підтримувалася у робочому стані.

        Зовнішній відеонагляд дає свої позитивні результати  в попередженні і розкритті злочинів

 

Завдання  В.4.2. Посилення взаємодії з органами національної поліції.

В.4.2.1. Відкриття поліцейської станції.

        У 2019 році між Чоповицькою селищною радою і Малинським відділенням поліції  Коростишівського відділу  поліції  Головного  управління  Національної поліції у Житомирській області підписано Меморандум щодо співпраці по  створенню  поліцейської станції  на території Чоповицької селищної ОТГ. Визначено  приміщення, обсяг робіт по його  ремонту. Відповідно  до вимог  наявне підключення до мережі «Інтернет», комп’ютерна техніка та меблі. У 2020 році Житомирська область входить у пілотний проект «Поліцейський офіцер громади», в рамках якого повинно відкритися 31 поліцейські станції.   Чоповицька селищна рада подала заявку.  

 

В.4.2.2. Проведення регулярних профілактичних рейдів  поліції.

        У зв’язку з несприятливою криміногенною ситуацією  у громаді, Малинське відділення поліції  Коростишівського відділу  поліції  Головного  управління  Національної поліції у Житомирській області здійснює регулярні рейди на території громади, зокрема смт Чоповичі.

 

В.4.2.3. Запровадження патрулювання населених пунктів.

           


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь